NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

Kérdések és válaszok

Kattintson a kívánt kérdésre, vagy keressen kulcsszó alapján!

Keresés:
Témakörök:
Élesítés
Telepítés
Frissítés
Bővítés
NAV(APEH)
Általános
Számlázás
Házipénztár
Könyvelő program
Összes kérdés
Élesítés Élesítés
- Hogyan élesíthetem be a programot?
- A DEMO változatot be lehet élesíteni, hogyan?
- A DEMO változatba felvitt próba adatokat átvihetem az éles változatba?
- Hogyan tudom a program használatát üres adatbázissal újra kezdeni?
- Mit tegyek, ha nem sikerül a program beélesítése? Mi lehet a gond?
- A megváltozott cégadataimat milyen módon tudom átvezetni a programban?
- Mi az a termékszám?
- Nem találom a kérdésemre a választ!

- Vissza a többi kérdéshez


Élesítés Élesítés


Hogyan élesíthetem be a programot?

A program beélesítésére akkor van lehetősége, ha Ön megvásárolta szoftverünket. A vásárlást követően fog kapni egy cégnévre szóló termékszámot. A telepítést követő első induláskor a program bekéri a felhasználó cég nevét és a hozzá tartozó termékszámot. A program élesítéséhez egyszerűen csak adja meg ezeket az adatokat!


A DEMO változatot be lehet élesíteni, hogyan?

Igen, a DEMO változat egyszerűen beélesíthető a vásárlást követően kapott termékszámmal. Ehhez indítsa el a programot, majd a Cégek karbantartása ablakban állva nyomja meg az Új cég gombot! Adja meg cége nevét és a termékszámot, és máris tiszta lappal (demo-ban felvitt adatok nélkül) használhatja élesben a programot.


A DEMO változatba felvitt próba adatokat átvihetem az éles változatba?

Igen, a DEMO változatban felvitt próba adatokat részben vagy akár teljes egészében átviheti az éles változatba. Ehhez indítsa el a programot, majd kattintson a főképernyőn a Cégek karbantartása linkre!

Amennyiben minden adatot át szeretne emelni, úgy a kívánt cégre állva nyomja meg a Módosítás gombot és adja meg cége nevét és a vásárlást követően kapott termékszámot. A Mentés gomb lenyomásával máris beélesítette a DEMO változatot, és átemelte az összes benne lévő adatot.

Amennyiben csak pár adatot szeretne átemelni (pl. csak partnerek, termékek, törzsek, stb), akkor a Cégek karbantartása ablakban nyomja meg az Új cég gombot. Adja meg cége nevét és a vásárlást követően kapott termékszámot, majd ikszelje be az Adatok átvétele másik cégből jelölőnégyzetet, és jelölje ki az átvenni kívánt adatokat. A műveletet a Mentés gomb lenyomásával tudja befejezni.


Hogyan tudom a program használatát üres adatbázissal újra kezdeni?

Amennyiben már beélesítette és használta a programot, de valamilyen okból kifolyólag mégis szeretné újra kezdeni a használatot üres adatokkal, úgy kövesse az alábbi lépéseket:

1. A program elindítása után kattintson a Főképernyő jobb felső sarkában található Cégek karbantartása linkre!
2. Álljon rá annak a cégnek a nevére, melynek adatbázisára nincs szükség és nyomja meg a Módosítás gombot!
3. Módosítsa át a cégnevét egy tetszőleges névre (pl. DEMO Cég, vagy Nem kell Kft, stb.)!
(Erre azért van szükség, mert különben nem tud új céget létrehozni azonos névvel!)
4. A termékszám mezőbe írja be az alábbi termékszámot: DEMO-DEMO-DEMO-DEMO-DEMO, majd kattintson a Mentés gombra!
5. Ezt követően a Cégek karbantartása ablakban nyomja meg az Új cég gombot!
6. Adja meg a cég nevét és a termékszámot!
7. Amennyiben szeretné átvenni a törzseket vagy a beállításokat a korábbi állományból, úgy jelölje be az Adatok átvétele másik cégből opciót és pipálja be, hogy mely adatokat szeretné áthozni.
8. A Mentés gombra kattintva létrehozhatja az új céget!
9. A programot újraindítva beléphet a frissen létrehozott cégbe, a korábbi adatállományt, pedig a Cégek karbantartása ablakon keresztül törölheti ki a rendszerből!


Mit tegyek, ha nem sikerül a program beélesítése? Mi lehet a gond?

A termékszámban Ó betű sem ékezettel, sem ékezet nélkül nem szerepel, így a 0 mindig nullát, mint számot jelöl. Amennyiben a termékszámot ennek megfelelően helyesen írta be, de továbbra sem élesíthető be a program, akkor a beírt cégnév nem pontos. A jogos felhasználó nevét pontosan kell beírni, figyelve a kis- és nagybetűkre, írásjelekre, szóközökre.


A megváltozott cégadataimat milyen módon tudom átvezetni a programban?

Amennyiben a cég neve megváltozott (teljes körű jogutódlással), úgy küldjön részünkre egy cégbírósági végzést, mely ellenében *díjmentesen egy új termékszámot bocsátunk ki, aminek segítségével meg tudja változtatni cégnevét a programban. Egyéb adatváltozás (pl. adószám változtatása) esetében egyszerű módosítással át tudja írni az adatokat a használt szoftverben.

*Az új termékszám díjmentes kiállítása csak akkor lehetséges, ha a cég neve hivatalosan megváltozik (pl. Példa Bt.-ből Példa és Társai Bt lesz, vagy Példa Bt.-ből Példa Kft. lesz) vagy az új termékszámot igénylő cég jogutódja az előző cégnek. A díjmentesség nem érvényesíthető, ha egyéni vállalkozás vagy magánszemély vásárolta meg a programot, de később valamilyen cégre (pl. bt, kft, zrt, stb.) kívánja átírni a programot. Ilyen esetben a programot az új cégre teljes áron meg kell vásárolni!


Mi az a termékszám?

A termékszám egy sorozatszám, amivel a DEMO változat beélesíthető. A termékszám egyedileg azonosít minden szoftverpéldányt, így csak olyan felhasználó kaphat termékszámot, aki a programot megvásárolta.



 
Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79. (Kwenton irodaház)
Nyitva tartás hétfőtől péntekig: 8.30-17:00

Vásárlás előtti információs vonal: 06-1-209-2152
Meglévő ügyfél vonal: 06-1-789-0217, 06-1-209-2153

E-mail cím:  info@naturasoft.hu

Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934