NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

FRISSÍTÉS KÉRDÉSEK

- Hogyan frissíthetem le a programomat?

- Mit tegyek, ha letöltött frissítést nem tudom elindítani?

- Hogyan cseréljem le meglévő programomban a termékszámot?

- Honnan tudom, hogy új frissítés jelent meg a programomhoz?

- Honnan tudom, hogy mikor kell frissítési díjat fizetnem?

- Hol tájékozódhatok az aktuális frissítés díjakról?

- Kötelező frissítési díjat fizetnem?

- Lejárt termékszámmal, hogyan tudom telepíteni a programot?

- Nem találom a kérdésemre a választ!


Vissza a többi kérdéshez


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


HOGYAN FRISSÍTHETEM LE A PROGRAMOMAT?

A honlapon az Ügyfélszolgálat menüponton keresztül érhetők el az aktuális frissítések. A program típusára kattintva érhető el a termék legújabb verziója. A frissítés telepítése előtt feltétlen lépjen ki a programból! Csak akkor töltse le a szoftverhez tartozó frissítést, amennyiben érvényes termékszámmal rendelkezik, ellenkező esetben a program a frissítést követően nem fog elindulni!


MIT TEGYEK, HA LETÖLTÖTT FRISSÍTÉST NEM TUDOM ELINDÍTANI?

Windows XP és Windows Vista operációs rendszerek esetén (ha nincs minden Windows frissítés és szervizcsomag telepítve) előfordulhat, hogy a letöltött telepítőkészlet nem indul el, hiába kattint rá. Ebben az esetben kattintson a letöltött fájlra jobb egér gombbal, majd kattintson a Tulajdonságok menüpontra, azon belül pedig a Tiltás feloldása gombra. Ezt követően a letöltött fájlt már el fogja tudni indítani.


HOGYAN CSERÉLJEM LE MEGLÉVŐ PROGRAMOMBAN A TERMÉKSZÁMOT?

1. Indítsa el a programot!
2. Kattintson a főképernyő jobb felső sarkában látható Cégek karbantartása linkre!
3. A megnyíló ablakban kattintson duplán cége nevére (vagy használja a Módosítás gombot)!
4. A megnyíló ablakban cserélje le a termékszámot az újonnan kapott termékszámra!


HONNAN TUDOM, HOGY ÚJ FRISSÍTÉS JELENT MEG A PROGRAMOMHOZ?

Az új frissítések megjelenéséről és a verzióban található újdonságokról minden felhasználót e-mailben tájékoztatunk.


HONNAN TUDOM, HOGY MIKOR KELL FRISSÍTÉSI DÍJAT FIZETNEM?

A termékszám lejárta előtt (legkésőbb 15 nappal) egy figyelmeztető üzenet jelenik meg a használt program főképernyőjének bal oldalán, hogy hány naptári nap van még a lejáratig. A frissítés a programon belül a figyelmeztető üzenetre kattintva bármikor meg is rendelhető.


HOL TÁJÉKOZÓDHATOK AZ AKTUÁLIS FRISSÍTÉS DÍJAKRÓL?

A honlap jobb felső sarkában lévő Honlaptérképre kattintva az adott programtípus sorában a 'Frissítés megrendelése' linkre kattintva olvashatók az aktuális frissítési díjak, illetve ugyanitt meg is rendelhetők.


KÖTELEZŐ FRISSÍTÉSI DÍJAT FIZETNEM?

A vásárlástól számított 1 évig minden szoftverfrissítést le tud majd tölteni, de 1 év után ez a díjmentes frissítési időszak a frissítési díj ellenében - opcionálisan - további 1 évvel meghosszabbítható. A program természetesen használható lejárt termékszámmal is, viszont ebben az esetben ne töltsön le frissítést a programhoz, mert az utána nem fog elindulni. Az érvényes (nem lejárt!) termékszámmal rendelkező ügyfeleink részére az ügyfélszolgálati segítség díjmentesen vehető igénybe.


LEJÁRT TERMÉKSZÁMMAL, HOGYAN TUDOM TELEPÍTENI A PROGRAMOT?

A NATURASOFT programok korlátlan ideig használhatók, amennyiben nem tölt rá olyan frissítést, amire már nem jogosult. Az oldalunkon található telepítők minden esetben a legfrissebb változatot tartalmazzák, viszont az alábbi lépéseket pontosan követve lejárt termékszámmal is újratelepíthető a szoftver, akár a meglévő, akár egy új számítógépre.

Oldalunk Szoftverek menüpontja alatt az adott program nevére, majd a DEMO letöltése gombra kattintva letölthető a DEMO változat. A DEMO változat a legfrissebb verziót tartalmazza, amire Ön lejárt termékszám esetén nem jogosult. Töltse le a DEMO-t, telepítse fel, de semmiképpen NE indítsa el és NE lépjen bele! Ezt követően a Windows Vezérlőpultján keresztül távolítsa el a NATURASOFT programot (csak azt!), majd oldalunk Ügyfélszolgálat menüpontja alatt a használt programváltozat nevére kattintva töltse le azt a verziószámú frissítést, amire még jogosult. (Amennyiben nem tudja, hogy mely verziót futtathatja még, azt Ügyfélszolgálatunk részére küldött e-mailes megkeresésre válaszként megküldjük.)

Figyelem! Amennyiben a DEMO verziót mégis elindítja, úgy a fenti metódus hatástalan lesz és azon a számítógépen már nem fogja tudni elindítani a programot lejárt termékszámmal. Ebben az esetben rendelje meg a frissítést oldalunk Ügyfélszolgálat menüpontja alatt a használt szoftverváltozat nevére kattintva az ott található link segítségével.

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79. (Kwenton irodaház)
Nyitva tartás hétfőtől péntekig: 8.30-17:00

Vásárlás előtti információs vonal: 06-1-209-2152
Meglévő ügyfél vonal: 06-1-789-0217, 06-1-209-2153

E-mail cím:  info@naturasoft.hu

Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934