NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

NAV 3.0 ADATSZOLGÁLTATÁS

( 2021-01-06 )

Megjelent a NATURASOFT programok 3.7-es verziója, ami tartalmazza a NAV 3.0 adatszolgáltatást.

A frissítést követően a 3.7-es verzióval kiállított összes számla be fog menni a NAV-hoz, tehát a magánszemélyeknek és külföldi cégeknek kiállított számlák is!

FONTOS! Az előző programverziókkal kiállított magánszemélyekre és külföldi cégekre vonatkozó számlák visszamenőlegesen nem érintettek, így utólagosan NEM KELL ezeket a számlákat sem beküldeni, sem kézzel feltölteni a NAV rendszerébe!

A frissítés telepítése opcionális. A NAV 3.0 adatszolgáltatásra vonatkozó programverziót legkésőbb 2021.03.31-ig szükséges telepíteni.

2021.01.01 és 2021.03.31. között még szabad és lehet adatot szolgáltatni a NAV 2.0 formátumban és nem kötelező jelenteni a magánszemélyeknek és külföldi cégeknek kiállított számlákat. A NAV erre az időszakra szankciómentes időszakot biztosít és nem foglalkozik vele, ha az újonnan érintett számlák adatszolgáltatása hibás vagy elmarad.

FIGYELEM! ÁFA kulcsokat érintő változások:

1. A programban található FAD ÁFA kulcs a belföldi fordított adózásnak van fenntartva! Ne használja ezt az ÁFA kulcsot külföldi vevők esetén!

Amennyiben külföldi vevőnek szeretne fordított ÁFA-s számlát kiállítani, úgy a Törzsadatok menüponban rögzítsen fel egy új ÁFA kulcsot és az adómentesség okánál válassza ki a külföldi fordított adózásra vonatkozó záradékszöveget!

2. A "Területi hatályon kívül" adómentességi ok a NAV által kivezetésre került, így ehelyett használjon egy Önnek megfelelő másik adómentességi okot!

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS

( 2020-12-18 )

Ügyfeleink zökkenőmentes kiszolgálása érdekében minden hivatalos munkanapon nyitva tartunk az Ünnepek között is. Az Ünnepi nyitva tartás rendje:

2020.12.23. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.24. Pihenőnap, ZÁRVA
2020.12.25. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2020.12.26. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2020.12.27. Pihenőnap, ZÁRVA
2020.12.28. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.29. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.30. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.31. NYITVA 8:30-14:00
2021.01.01. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2021.01.02. Pihenőnap, ZÁRVA
2021.01.03. Pihenőnap, ZÁRVA
2021.01.04. NYITVA 8:30-17:00 (2021 első munkanapja)

Futáros kiszállítással rendelt csomagok szállítása:

2020.12.23-án délig megrendelt termékek 2020.12.28-án,
2020.12.23-án délutántól 2020.12.28. délig megrendelt termékek 2020.12.29-én,
2020.12.29-én délig megrendelt termékek 2020.12.30-án,
2020.12.30-án délig megrendelt termékek 2021.01.04-én kerülnek kiszállításra.

Ezúton kívánunk minden kedves Partnerünknek Kellemes Ünnepeket és sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt!

TERVEZETT NAV ÜZEMSZÜNET

( 2020-12-17 )

2020.12.17. 13:30-14:45 óráig a NAV-nál tervezett üzemszünet lesz, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere az üzemszünet alatt nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leáll vagy csak időnként fog működni, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Az üzemszünet várhatóan 2020.12.17. 14:45 óráig tart. Az üzemszünet alatt a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

NAV ÜZEMSZÜNET VOLT

( 2020-10-15 )

A NAV-nál üzemszünet volt, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

2020.10.15-én 10:10-10:35 és 14:35-15:10 között a NAV rendszere nem működött, ezért nem lehetett beküldeni az ebben az időszakban kiállított számlákat.

A számlázó program folyamatosan megkísérli a számlák beküldését és a NAV rendszer helyreállásakor automatikusan beküldi azokat a számlákat, amit a korábbi leállás miatt nem sikerült elküldeni, legyen az akár másnap.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

Amennyiben olyan üzenetet lát a Számlák áttekintése ablak adott NAV érintett számláján állva az Egyéb/NAV Eseménynapló alatt a jobb oldali szekcióban, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az adott számla már megtalálható a NAV Online Számla felületén, csak annak sikerességére vonatkozó jelzését nem tudta regisztrálni a szoftver NAV üzemszünet okán, így ilyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületén meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák/adott számlán állva Egyéb/NAV Eseménynapló/Egyéb alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést kísérelni.

Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!

JÁRVÁNYÜGYI TÁJÉKOZTATÓ

( 2020-08-28 )

A kialakult járványhelyzetre tekintettel dolgozóink védelme érdekében a cégünknél a személyes ügyfélfogadás meghatározatlan ideig szünetel!

Minden kedves Partnerünk részére jó egészséget és kitartást kívánunk a kialakult helyzetben!

<< ELŐZŐ

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató