NATURASOFT
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

1. RENDELÉS MÓDJA

A megrendelés feladása a www.naturasoft.hu oldalon keresztül történik. Minden szoftver változathoz tartozik egy Megrendelés gomb, melyre kattintva regisztráció nélkül egy űrlap kitöltése szükséges, ahol a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező a rendelés sikeres feladásához. A lap alján lévő Megrendelés elküldése gombra kattintva juttatható el a rendelés cégünkhöz. Automata rendszerünk azonnal megküldi a rendelés során megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolását. Előre utalás esetén az automata levél díjbekérőként szolgál, mely az utaláshoz szükséges információkat tartalmazza.

A honlapon keresztül leadott megrendelések írásos rendelésnek minősülnek, melyek minden esetben fizetési kötelezettséget vonnak maguk után!

A megrendeléseket és az azokhoz fűződő számlákat cégünk a belső ügyviteli rendszerében iktatja és lehetővé teszi az anyagok utólagos hozzáférhetőségét. A megrendelés során hibásan megadott adatok javítására a honlapon keresztül nincs lehetőség, a javítás e-mailben vagy telefonon keresztül kérhető az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.

A megrendelés előtt a programok DEMO (kipróbálható) változatai a www.naturasoft.hu oldalról letölthetők, melyek funkcióiban és tudásában teljes egészében megegyeznek az éles változatokkal.

2. FIZETÉSI- ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A vásárlót a program vételárán és szállítási költségén felül egyéb kötelező költség nem terheli. Programjaink az alábbi módozatokban rendelhetők meg:

ÁTUTALÁS ÉS LETÖLTÉS:

Ebben az esetben utalást követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) az utalás beérkezését vagy igazolását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.

KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA:

A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheti számlánkra a bruttó végösszeget. A befizetésről cégünk automatikusan SMS értesítőt kap az OTP banktól, így nincs szükség erről külön igazolást küldeni részünkre. A termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le. Munkanapon(!) a végösszeg beérkezését követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat és a vásárlásról szóló számlát. Figyelem! Az ilyen vásárlásokról mindig átutalásos (nem készpénzes!) számlát állítunk ki, hiszen az OTP-nek adott készpénzátulási megbízást követően a végösszeg átutalással kerül a bankszámlánkra!

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:

Programjainkat személyesen is átveheti irodánkban, ahol készpénzzel tudja kifizetni a vásárolt szoftver ellenértékét. A gyorsabb ügyintézés érdekében mielőtt befáradna hozzánk, adja le rendelését Interneten keresztül (oldalunk Szoftverek menüjében a kiválasztott program alatti Megrendelés gombra kattintva). Irodánkban kizárólag készpénzben tud fizetni, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Címünk: 1113 Budapest, Bocskai út 77-79. (Kwenton Irodaház) Nyitva: H-P: 8:30-17:00

CD-s változat ÁTUTALÁSSAL (a szolgáltatás ára: 1000+ÁFA):

Az utalást követően a GLS futárszolgálat szállítja ki belföldi(!) címre a terméket a számlával együtt. Munkanapon a 12 óráig beérkezett utalásokhoz tartozó rendeléseket következő munkanapon szállítja a GLS 8 és 17 óra között. A futárszolgálat részére olyan címet szükséges megadni, ahol munkaidőben át tudják venni a csomagot. A csomagot a címzetten kívül bárki átveheti, a csomag átvételekor már nem kell fizetni semmit. A futár a címzettet előzetesen nem keresi fel telefonon. Érdemes mobil számot megadni, hogy szükség esetén a futár el tudja érni a címzettet. A futárral rendelt csomag iránt a GLS vevőszolgálatán lehet érdeklődni munkanapokon 7 és 20 óra között a (1) 802-0265-ös és a (20) 890-0660 telefonszámokon. Amennyiben a csomag kézbesítése nem sikerült, úgy 1000 Ft+ÁFA ellenében kérhető ismételt kiszállítás. Abban az esetben, ha a csomagot második alkalommal sem sikerül kézbesíteni, úgy a rendelést nem áll módunkban futáros kiszállítással teljesíteni, ezért egyéb szállítási mód megadása szükséges.

CD-s változat UTÁNVÉTTEL (a szolgáltatás ára: 1600+ÁFA):

Szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat belföldi(!) címre szállítja ki a terméket és a számlát, ahol a vásárló a futárnak készpénzben fizetheti ki a bruttó vételárat. Munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket következő munkanapon szállítja a GLS 8 és 17 óra között. A futárszolgálat részére olyan címet szükséges megadni, ahol munkaidőben át tudják venni a csomagot. A csomagot a címzetten kívül bárki átveheti, aki a bruttó vételárat kifizeti. A futár a címzettet előzetesen nem keresi fel telefonon. Érdemes mobil számot megadni, hogy szükség esetén a futár el tudja érni a címzettet. A futárral rendelt csomag iránt a GLS vevőszolgálatán lehet érdeklődni munkanapokon 7 és 20 óra között a (1) 802-0265-ös és a (20) 890-0660 telefonszámokon. Amennyiben a csomag kézbesítése nem sikerült, úgy 1600 Ft+ÁFA ellenében kérhető ismételt kiszállítás. Abban az esetben, ha a csomagot második alkalommal sem sikerül kézbesíteni, úgy a rendelést nem áll módunkban futáros utánvéttel teljesíteni, ezért egyéb szállítási mód megadása szükséges.

3. ELÁLLÁS JOGA

Az elállás joga megilleti a vásárlót, mely tény cégünk felé írásban jelezhető. Az elállási igényt csak írásban tudjuk elfogadni (e-mail vagy postai levél formájában), telefonos jelzést követően is kérjük írásos formában megküldeni az elállás tényét. Az elállás tényét az írásos jelzéstől számítjuk. A megrendelés törléséről a vásárlót írásban tájékoztatjuk. A NATURASOFT Magyarország Kft. a vásárló védelme érdekében indoklás nélkül visszavásárolja a kifizetett terméket, amennyiben a vásárló ezen szándékát írásos formában, elállási nyilatkozatban jelzi a termék átvételének (megrendelés teljesítésének) napjától számított 8 munkanapon (14 naptári napon) belül! A garanciális visszavásárlási idő lejártát követően a termék vételárának visszatérítése már nem lehetséges! Nem fizikai szállítás esetén (pl. internetes letöltés, aktiválás) a termék átvételének napja az a nap, amikor a megrendelő részére e-mailben megküldtük a szoftver használatához szükséges élesítő kódot.

Megrendeléstől való elállás esetén cégünk legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a megrendelő által kifizetett teljes összeget. Ez idő alatt a megrendelő saját költségén köteles visszaküldeni számunkra a teljes terméket (pl. termékdoboz, CD lemez, stb.). A megrendelőt a visszaküldés költségén kívül semmilyen más költség nem terheli! Amennyiben a megrendelő a nem rendeltetésszerű használatból eredően kárt tett a termékben, úgy a NATURASOFT Magyarország Kft. követelheti a megrendelőtől a kár megtérítését.

4. PANASZKEZELÉS

A NATURASOFT Magyarország Kft. minden vásárlóval szemben törekszik a maximális együttműködésre és elégedettségre, de ha ez mégsem sikerül, akkor munkaidőben az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy írásos formában e-mailben/postai levélben kifogással élhet. Minden panaszt részletesen kivizsgálunk és írásos formában értesítjük álláspontunkról a panaszost a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül. A vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A NATURASOFT Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és postai címe az alábbi: Budapesti Békéltető Testület 1253 Budapest, Pf.: 10.

5. VEVŐSZOLGÁLAT

A NATURASOFT Magyarország Kft. munkanapokon 8.30 és 17 óra között Vevőszolgálatot tart fenn az (1) 209-2153 és az (1) 789-0217-es telefonszámokon, illetve az info@naturasoft.hu e-mail címen. A vevőszolgálati telefonszám normál díjas telefonszám.

6. ÜZEMELTETŐ

Az üzemeltető pontos adatai ezen a linken keresztül érhetők el.

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79. (Kwenton irodaház)
Nyitva tartás hétfőtől péntekig: 8.30-17:00

Vásárlás előtti információs vonal: 06-1-209-2152
Meglévő ügyfél vonal: 06-1-789-0217, 06-1-209-2153

E-mail cím:  info@naturasoft.hu

Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934