NATURASOFT
FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK ( ÚJ VÁLLALKOZÁSOK FREE LICENC )

1. REGISZTRÁLÁS MÓDJA

A FREE licencre történő regisztráció a www.naturasoft.hu oldalon keresztül történik. A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező jellegű, azok hiányában a regisztráció sikertelen. A regisztrációs űrlapon küldött igények feldolgozása munkaidőben történik, mely során ellenőrzésre kerül, hogy a megadott cégadatok valósak-e.

Sikeres regisztráció csak érvényes adószámmal rendelkező adóalanyok részére lehetséges, ahol a vállalkozás bejegyzése 90 napon belül történt. Amely vállalkozások nem felelnek meg ezen kritériumoknak, azok regisztrációs igénye automatikusan törlésre kerül.

A regisztráció előtt a program DEMO (kipróbálható) változata a www.naturasoft.hu oldalról letölthető, mely funkcióban és tudásában teljes egészében megegyezik az éles változattal.

2. FIZETÉSI- ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A FREE licenc esetében a licenc kiadását követő 1 évig díjmentes annak teljes körű használata, illetve az ügyfélszolgálati segítségnyújtás igénybevétele. Az 1 év lejárta után a licenc teljes körű használata (új bizonylat kiállítása) díjhoz kötött, mely aktuális díjak a www.naturasoft.hu oldalon olvashatók. A korábbi adatok a licenc hosszabbítási díjának megfizetési nélkül is elérhetőek.

A regisztráció során megadott e-mail címre küldjük meg a szoftver letöltési linkjét és egy egyedi kódot, amivel aktiválható a program. A kód kizárólag a regisztrált céghez használható fel. A regisztrációk feldolgozása munkanapokon 8:30 és 17 óra között történik, várható várakozási idő 1-2 óra.

3. E-SZÁMLÁZÁS FUNKCIÓ

E-számlázás funkció esetében szükséges rendelkezni az adott adószámra vonatkozólag NAV bekötéssel és a NATURASOFT szoftvert összekötni a NAV Online Számla rendszerével, mivel csak azok a számlák lehetnek e-számlák ezen technikai megoldás esetében, amik NAV érintettek és a NAV sikeresen befogadta (visszaigazolta). Az e-számlán ebben az esetben digitális aláírás nincsen és nem is szükséges. Az e-számla egyenleget előre lehetséges feltölteni a Megrendelési űrlapon található konstrukciókkal, mely korlátlan ideig felhasználható.

Díjbekér levél alapján lehetséges előre utalással vagy bankkártyával a fizetés. Az összeg beérkezését követően, munkaidőben 4 órán belül történik meg az e-számla egyenleg feltöltése. A honlapon leadott megrendelés írásos megrendelés, ami fizetési kötelezettséggel jár. A fel nem használt egyenleg nem jár vissza és nem vonatkozik rá visszavásárlás, sem az elállási jog.

4. ELÁLLÁS JOGA

Bármikor lehetséges a FREE licenc felhasználónak írásban jelezni az info@naturasoft.hu címen, hogy a továbbiakban nem használja a szoftvert, így inaktiválásra kerül a licenc és nem kap további értesítést a szoftverrel összefüggésben. A szoftverben rögzített korábbi adatokat a felhasználó az inaktiválást követően is eléri.

5. PANASZKEZELÉS

A NATURASOFT Magyarország Kft. minden vásárlóval szemben törekszik a maximális együttműködésre és elégedettségre, de ha ez mégsem sikerül, akkor munkaidőben az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy írásos formában e-mailben/postai levélben kifogással élhet. Minden panaszt részletesen kivizsgálunk és írásos formában értesítjük álláspontunkról a panaszost a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül. A felhasználónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A NATURASOFT Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és postai címe az alábbi: Budapesti Békéltető Testület 1253 Budapest, Pf.: 10.

6. VEVŐSZOLGÁLAT

A NATURASOFT Magyarország Kft. munkanapokon 8:30 és 17 óra között Vevőszolgálatot tart fenn (06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435) telefonszámokon, illetve az info@naturasoft.hu e-mail címen. A vevőszolgálati telefonszám normál díjas telefonszám.

7. ÜZEMELTETŐ

Az üzemeltető pontos adatai ezen a linken keresztül érhetők el.

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató