- Hol tudom letölteni/kipróbálni a programot?
- Hol tudom megrendelni a programot?
- Mi alapján tudok utalni, ha rendelést adtam le?
- Használhatom a programot több cég nevében is?
- Használhatók a programok külföldi bejegyzésű cég nevében külföldön is?
- Honnan tudom, hogy melyik programcsalád a megfelelő számomra?
- Be tudják nekem valahol mutatni a programot a vásárlás előtt?
- Személyesen lehet oktatást kérni a program használatához?
- Milyen bankszámlaszámra utalhatom el a rendelés végösszegét?
- Mit tegyek, ha nem találom a vásárlásról szóló számlát?
- Nem kaptam azonnal számlát, termékszámot a rendelést és fizetést követően, mi a teendőm?
- Véletlenül kétszer utaltam el a megrendelés összegét, mi a teendő?
- Még sincs szükségem a megvásárolt programra, vissza tudják utalni a vételárat?
- Meglévő NATURASOFT programomat eladhatom-e másik cégnek?
- Nem tudok e-számlát befogadni, mi a teendőm?
- Nem találom a kérdésemre a választ!
Vissza az előző oldalra
VISSZA A LAP TETEJÉRE