- Hogyan frissíthetem le a programomat?
- Kifizettem a frissítést, mégis azt írja a program, hogy lejárt a termékszámom, miért?
- Mit tegyek, ha a frissítés telepítőjét nem tudom elindítani?
- Mit tegyek, ha a frissítést követően nem tudok belépni a programba?
- Hogyan cseréljem le meglévő programomban a termékszámot?
- Honnan tudom, hogy új frissítés jelent meg a programomhoz?
- Honnan tudom, hogy mikor kell frissítési díjat fizetnem?
- Hol tájékozódhatok az aktuális frissítés díjakról?
- Kötelező frissítési díjat fizetnem?
- Lejárt termékszámmal, hogyan tudom telepíteni a programot?
- Ha 1 gépen 1 programban több céget kezelek, akkor hány frissítést kell vásároljak?
- Nem találom a kérdésemre a választ!
Vissza az előző oldalra
VISSZA A LAP TETEJÉRE