NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


TELEPÍTÉS VÁLASZOK


MIT TEGYEK, HA LETÖLTÖTT TELEPÍTŐKÉSZLETET NEM TUDOM ELINDÍTANI?

A telepítőkészletek futtatásához Windows operációs rendszerre van szükség! Nem futtathatók a telepítőkészletek Windows-tól eltérő rendszereken (pl. Macintosh, MacOs, Linux, Android, stb.)!

Windows XP és Windows Vista operációs rendszerek esetén (ha nincs minden Windows frissítés és szervizcsomag telepítve) előfordulhat, hogy a letöltött telepítőkészlet nem indul el, hiába kattint rá. Ebben az esetben kattintson a letöltött fájlra jobb egér gombbal, majd kattintson a Tulajdonságok menüpontra, azon belül pedig a Tiltás feloldása gombra. Ezt követően a letöltött fájlt már el fogja tudni indítani.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató