A NAV bekötés kapcsán a NATURASOFT program elküldi a NAV-nak az Ön által megadott felhasználónevet és jelszót és összeveti a saját nyilvántartásában megadott felhasználónévvel és jelszóval. Azért olvashatja tehát ezt a NAV üzenetet, mert ezek az adatok nem egyeznek meg.
- rossz oldalon regisztrált: a regisztrációt Ön nem a NAV Éles rendszerében végezte el, hanem tévesen a fejlesztőknek szánt NAV Teszt rendszerében. A két felület látszólag teljesen azonos, de valójában két teljesen elszeparált rendszerről van szó. Győződjön meg róla, hogy a NAV Online számla oldalán se az oldal címében, se a NAV logojában nem lát teszt feliratot!
- nem a megfelelő felhasználónevet adja meg: a technikai felhasználónevet a NAV generálja Önnek, ami betűk és számok egyvelegéből áll és nem egy értelmes szó vagy elnevezés. Gyakori hiba, hogy a felhasználó nem ezt a felhasználónevet adja meg, hanem egy általa kitaláltat.
- elgépeli a felhasználónevet, jelszót:
Ügyeljen a kis- és nagybetűk helyes megadására! Ezeknél az adatoknál soha ne használja az adatok vágólapról történő beillesztését, mivel a szöveg kijelölésénél a vágólapon olyan karakterek is bekerülhetnek a mezőbe, amik szabad szemmel nem láthatók (pl. szóköz, sortörés jel az adat végén, stb).
Amennyiben Ön 100% biztosan állítja, hogy nem gépelt el semmit és akkor is ezt az üzenetet kapja, annak az az oka, hogy az Ön által felírt jelszó nem megfelelő, nem a technikai felhasználóhoz tartozik vagy rosszul került feljegyzésre. Lépjen vissza a NAV Online Számla fiókba és változtassa meg a technikai felhasználó jelszavát! |