NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


NAV VÁLASZOK


MIT KELL TENNI NAV ÜZEMSZÜNET ESETÉN?

NAV üzemszünet alatt Önnek nincsen teendője! Ahogy helyreáll a NAV Online Számla fogadó rendszere, úgy a számlázó programban kiállított számlák automatikusan feladásra kerülnek a NAV-nak, ha a szoftver el van indítva és használja azt. Nyugodtan folytathatja a számlázást és pár percenként lépjen be a Számlák áttekintése ablakba a friss eredmények megtekintéséhez!

Semmi esetben se próbálja stornózni a NAV adatkapcsolat hibával jelzett számlákat! Erre ugyanis semmi szükség és semmit nem old meg! A számlák automatikusan feladásra fognak kerülni, ha a kapcsolat helyreáll, kérjük, hogy ezt várja meg türelemmel (jellemzően 2-3 óráig tart egy ilyen leállás / üzemzavar a NAV-nál)!

Üzemszünet esetén akár le is állíthatja a gépet és haza is mehet, ezen idő alatt értelemszerűen a küldési kísérlet szünetel, de ahogy másnap reggel bekapcsolja majd a gépet és elindítja a szoftvert, úgy a még be nem küldött számlák feladását a számlázó program újra megkísérli.

Az adatszolgáltatás határideje általános esetben 24 óra. Amennyiben üzemszünet van a NAV-nál, akkor a határidőt nem a számla kiállításától, hanem az üzemszünet megszűnésétől kell számolni. Nem kell tartania tehát attól, hogy megbüntetnék Önt azért, mert az üzemszünet ideje alatt nem tudott adatot szolgáltatni a számlákról. A számlánkénti 500 ezer Ft-os bírság arra vonatkozik, aki semmilyen adatot nem szolgáltat a NAV felé vagy szándékosan nem tartja be az adatszolgáltatás határidejét.

A NAV az üzemszünetek többségét nem vagy csak utólagosan teszi közzé az oldalán. Sajnos az a tapasztatunk, hogy a NAV ügyfélszolgálata sokszor nem tud megfelelő vagy megbízható információval szolgálni az aktuális üzemszünet kapcsán. A NAV-os ügyintézők sokszor akkor sem tudtak az üzemszünetről, amikor az már a NAV oldalán hivatalosan is ki volt hirdetve. Emiatt nyomatékosan kérjük, hogy elsődlegesen weboldalunk Hírek rovatában tájékozódjanak erről!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(nov. 22. (péntek) 8:30-16:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató