NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


NAV VÁLASZOK


MENNYI IDEJE VAN A NAV ADATSZOLGÁLTATÁSRA?

Gépi számlázó szoftverrel kiállított számla esetén a számla kiállításától számított 24 órán belül szükséges adatot szolgáltatni a NAV felé. Olyan azonban előfordulhat, hogy a NAV Online Számla fogadó rendszere karbantartás miatt leterhelt, lassú vagy akár teljes üzemszünet van. Ezekkel az eseményekkel a NAV is tisztában van, így ilyenkor a beküldési határidőt nem a számla kiállításától, hanem az üzemszünet megszűnésétől kell számítani. Nem tudunk olyan esetről, hogy valakit amiatt büntettek volna meg, mert az üzemszünet miatt nem tudta időben beküldeni a számlát. A számlánkénti 500 ezres bírság arra vonatkozik, aki szándékosan semmilyen adatot nem szolgáltat a NAV felé üzemszüneten kívül (pl. szándékosan és tartósan lehúzza az internetről a számítógépet). A NATURASOFT számlázó program csak úgy tud adatokat küldeni a NAV-nak, ha el van indítva, fut a számítógépen, így NE kapcsolja ki addig, míg nem kapott Sikeres visszajelzést az adott számlára vonatkozóan.

Üzemszünet alatt is használja ugyanúgy tovább a programot, állítson ki nyugodtan új számlákat. Amint helyreáll a kapcsolat ezek a számlák automatikusan be fognak menni a NAV-hoz. NAV üzemszünet esetén a gépet ki is tudja kapcsolni, haza tud menni és ahogy másnap reggel bekapcsolja a gépet és elindítja a szoftvert, úgy a küldést a NATURASOFT program újra megkísérli.

A Számlák áttekintése ablakba pár percenként belépve mindig ellenőrizze a még el nem küldött számlák NAV állapotát! Ezt a táblázatban látja számlánként a NAV állapot oszlopban.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(nov. 22. (péntek) 8:30-16:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-877-7498, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató