NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KÉSZLETKEZELÉS VÁLASZOK


HOGYAN TUDOM SZINKRONIZÁLNI A KÉSZLETMENNYISÉGET A PROGRAM ÉS A WEBÁRUHÁZ KÖZÖTT?

Először is fontos tisztában lenni azzal, hogy a készletnyilvántartást a készletnyilvántartó program vezeti és nem a webáruház. A webáruházban csak azért van készletre vonatkozó információ, hogy azt igény esetén ki tudja jelezni a látogató számára (pl. van-e raktáron a termékből vagy nincs, rendelhető-e vagy sem, stb.). Abban az esetben, ha Ön nem akarja kijelezni a webáruházban a készletmennyiséget, illetve azt, hogy raktáron van-e a termék vagy sem, akkor Önnek nincs szüksége ezt a funkciót beállítani.

Webáruház- és készletkezelés együttesen a legnagyobb tudású NATURASOFT Készlet és Számla Professional készletnyilvántartó és számlázó programunkban található. Itt a főképernyőn a Beállítások \ Egyéb beállítások \ Megrendelés beállításai ablakban a Webáruház kapcsolat \ Készlet-információ feltöltése \ Részletes beállítás menüpontban tudja aktiválni a program ezen funkcióját. Ebben az ablakban a Segítség gombot vagy az F1 billentyűt megnyomva részletes információkat olvashat az UNAS és a Shoprenter webáruházak szinkronizálására vonatkozóan.

Természetesen a készlet-információ szinkronizálása UNAS és Shoprentertől eltérő (bármilyen) webáruház esetén is megoldható. Ez esetben a fenti ablakban az Üzemmódnál a Feltöltés FTP-n keresztül beállítást kell kiválasztani, majd megadni az FTP kapcsolathoz szükséges adatokat. A program a beállított időközönként fel fog tölteni a megadott tárhelyre egy CSV állományt, ami tartalmazni fogja a szükséges adatokat. A CSV állomány több tartalommal is előállítható, a készletmennyiségeken kívül akár árakat is tartalmazhat (erről bővebben szintén a program Súgójában olvashat). A következő feladat a webáruház számára vár, hogy feldolgozza a tárhelyre feltöltött CSV-t és az alapján befrissítse a webáruház adatbázisát. Ezt a folyamatot már a webáruház oldaláról kell megvalósítani, ebben kérje a webáruház fejlesztő segítségét (jellemzően fizetős szolgáltatás). UNAS és Shoprenter webáruház esetén erre a lépésre nincs szükség, ott a készletszinkronizáció a webáruház egyedi fejlesztése nélkül is megoldott.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató