NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KÉSZLETKEZELÉS VÁLASZOK


MI A KÜLÖNBSÉG A BEJÖVŐ SZÁMLA ÉS A BEVÉTELEZÉS KÖZÖTT, MIKOR, MELYIKET HASZNÁLJAM?

Bejövő számla és bevételezés funkciók együttesen a NATURASOFT Készlet és Számla Standard, valamint a NATURASOFT Készlet és Számla Professional készletnyilvántartó és számlázó programokban találhatók.

A bejövő számla funkció a vásárlásról szóló számla rögzítésére szolgál, melynek rögzítése önmagában soha, semmilyen készletmozgással nem jár, hiszen attól, hogy Ön megkapja a számlát (személyesen, levélben, e-mailben, stb.) még az áru nem kerül készletre, mert lehet, hogy csak napok, hetek múlva érkezik meg.

A bevételezés funkció a beérkezett áru készletre vételére szolgál, a bevételezés rögzítésével tudja növelni a termék raktárkészletét. Mindig csak akkor rögzítse a bevételezést, amikor a termék fizikailag is a raktárra került, megérkezett!

Az, hogy ez a két esemény két funkcióra van bontva nem jelent dupla munkát a felhasználóra nézve. A programban lehetőség van ugyanis a bevételezésből származtatni a bejövő számlát (pl. amikor előbb jön meg az áru és csak azt követően a számla) és lehetőség van a bejövő számlából származtatni a bevételezést (pl. amikor előbb érkezik a számla és csak később szállítják le az árut). Amennyiben a számlával egy időben érkezik az áru, akkor szintén a bejövő számlát érdemes előbb rögzíteni, ilyenkor a program automatikusan fel fogja kínálni a bevételezés rögzítését is.

A fentiekből egyértelműen következik, hogy a bevételezésre mindig szükség van, mivel az növeli a készletet, míg a bejövő számla funkció akár teljesen mellőzhető is, ha nincs igény a bejövő költség számlák vezetésére.

A bejövő számla rögzítése ugyan mellőzhető, de az alábbi előnyökkel jár:
- Segít áttekinteni, rendszerezni a költség számláit
- Tudni fogja, hogy mikor kell kifizetni a bejövő számláit, melyiket fizette már ki és milyen értékben
- Kimutatásokat, statisztikákat, grafikonokat tud készíteni a költségek alakulásáról
- A Kimutatások \ Egyszerűsített ÁFA analitikán keresztül segít előre kalkulálni a fizetendő/levonható ÁFA-t


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(nov. 22. (péntek) 8:30-16:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató