NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


MIT TEGYEK, HA A FRISSÍTÉST KÖVETŐEN NEM TUDOK BELÉPNI A PROGRAMBA?

Ennek több oka is lehet a kiírt üzenettől függően:

Az adatbázis verziója frissebb, mint a program verziója, ezért a belépés nem lehetséges üzenet esetén:
Amennyiben több gépen is használják a programot hálózatosan, úgy ezt az üzenetet azért kapja, mert valamelyik felhasználó már telepítette a frissítést, viszont ezen a számítógépen még a program régi verziója található. Hálózatos használat esetén minden gépen azonos programverziónak kell futnia, így a frissítést az összes számítógépen el kell végezni! Telepítse fel a program legújabb verzióját a számítógépre!

Amennyiben csak egy számítógépen használja a programot, akkor azért kapja ezt az üzenetet, mert a frissítést véletlenül nem abba a mappába telepítette, ahonnan a programot jelenleg futtatja. A program indítóikonjára kattintson jobb egérgombbal, majd válassza a Tulajdonságok menüpontot és az Indítás helye mezőben nézze meg a mappa nevét, ahonnan jelenleg futtatja a programot. Ezt követően futtassa a frissítés telepítőjét és a telepítés során adja meg pontosan ugyanezt a mappát!

Ez a programverzió ezzel a termékszámmal nem indítható üzenet esetén:
Ezt az üzenetet azért kapja, mert olyan termékszámmal próbálja elindítani a programot, ami már lejárt és nincs jogosultsága ezzel a termékszámmal ezt a verziót futtatni. A program vásárlásakor Ön által megkapott termékszám érvényessége 1 év. Ezt követően opcionálisan (nem kötelező!) tud új termékszámot vásárolni, hogy mindig el tudja érni az aktuális új verziókat és igénybe tudja venni az ügyfélszolgálat segítségét. A termékszám a lejáratát követően 1, 2 vagy 3 évvel is meghosszabbítható.

Amennyiben Önnek van érvényes előfizetése, akkor az üzenetet azért kapja, mert még nem adta meg a programban az új termékszámát. Ez esetben az üzenet felpattanásakor gépelje be a legutoljára kapott, még érvényes termékszámát és így be fog tudni lépni a programba!

Amennyiben Önnek nincs érvényes előfizetése, úgy két lehetősége van:
1. Megvásárolhatja a frissítést, melyet követően egy új termékszámot fog kapni e-mailben, melyet begépelve be fog tudni lépni a programba. A frissítés megrendelését a Honlaptérképen éri el az adott termék neve mellett egy sorban feltüntetett Frissítés megrendelése linkre kattintva!

2. A Windows vezérlőpult \ Program eltávolítása menüponton keresztül eltávolíthatja a tévesen feltelepített frissítést, majd az Ügyfélszolgálat menüponton a program nevére kattintva a Frissítés letöltése oldalról letölthet egy korábbi frissítést, aminek még használatára jogosult.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(nov. 22. (péntek) 8:30-16:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató