NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


MEGRENDELÉS VÁLASZOK


NEM KAPTAM AZONNAL SZÁMLÁT, TERMÉKSZÁMOT A RENDELÉST ÉS FIZETÉST KÖVETŐEN, MI A TEENDŐM?

A rendelések és kifizetések feldolgozása munkaidőben történik manuálisan, mivel minden rendelés adatát ellenőrizzük, hogy mind a számla, mind a kiállított termékszám helyes legyen. Ennek megfelelően munkanapokon 8:30 és 17 óra között kapja meg a vásárló, attól függetlenül, hogy azt mikor fizette ki. A feldolgozás átfutási ideje általában 1 órát vesz igénybe.

Amennyiben munkaidőben küld egy banki igazolást az utalás teljesítéséről, úgy ettől hamarabb is kaphat termékszámot és számlát.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató