NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


TELEPÍTÉS VÁLASZOK


ÚJRATELEPÍTÉST KÖVETŐEN MIÉRT NEM TALÁLOM A PROGRAMBAN LÉVŐ ADATOKAT?

Ennek az az oka, hogy jelenleg egy üres adatállományt néz és az adatokat tartalmazó biztonsági mentést még nem töltötte vissza a számítógépre, tehát a gép állománya jelenleg még üres, nem tartalmaz adatot.

A NATURASOFT programban korábban felvitt adatait az a számítógép tárolja, amin azt korábban rögzítette (hálózatos, több gépes használat esetén pedig az Ön által kijelölt kiszolgálógép). Az adatai tehát nem felhőben tárolódnak, így ha egy másik gépen szeretne a jövőben dolgozni, akkor az adatokat is át kell vinnie a másik gépre a NATURASOFT program mentés-visszatöltés funkcióján keresztül.

Az áttelepítés lépéseiről ide kattintva olvashat bővebben!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató