NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


SZÁMLÁZÁS VÁLASZOK


AZ ÜGYFELEM NEM AKARJA BEFOGADNI AZ ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT, MIT TEGYEK?

Az e-számla befogadásának nincsen plusz tárgyi feltétele, így mindenki be tudja fogadni, csak le kell menteni és elektronikusan szükséges megőrizni a vásárlónak vagy könyvelőjének.

A vevő az e-számla befogadását nem utasíthatja el! A legtöbb ilyen jellegű tiltakozás tudatlanságra vezethető vissza, vagyis a vevő azért nem akarja befogadni valójában az elektronikus számlát, mert nem tudja pontosan, hogy azzal neki mit kell csinálnia, nem ismeri az ezzel kapcsolatos jogszabályokat (vagy azokat tévesen ismeri) és nem nyitott az újdonságokra. Ezek közül azonban egyik sem lehet kifogás. Nincs jogi alapja annak, hogy a vevő visszautasítsa a neki kiállított elektronikus számlát csak amiatt, mert az nem papír számla, hanem elektronikus.

Ma már a legtöbb közmű vagy telefon szolgáltató elektronikusan állítja ki a számlákat, így ha azokat az elektronikus számlákat befogadja az ügyfél (már pedig nehezen elképzelhető, hogy neki külön papír alapon számláznának), akkor semmivel nem indokolható, hogy azt miért nem akarja befogadni, amit Ön állít ki számára.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató