Ebben az esetben a további lépések attól függnek, hogy a számítógép merevlemeze még olvasható-e vagy sem:
1. A számítógép merevlemeze nem elérhető, sérült, tönkrement vagy ellopták
Ebben az esetben telepítse újra a programot és állítson be a programban új számlatömböt vagy számla kezdősorszámot:
Töltse le a programot honlapunk Szoftvereink menüpontja alól az adott program nevére, majd pedig a Letöltés gombra kattintva!
Telepítse fel a programot, majd az első indítást követően aktiválja be a cégnevével és termékszámával! Ezeket az adatokat a program vásárlásakor, illetve az előfizetés meghosszabbításakor kiküldött e-mailben küldtük el Önnek a számlával egy levélben.
A Beállítások \ Számlázási beállítások \ Számlatömbök kezelése menüpontban módosítsa le a számlatömb előtagját egy olyan betűjelre, amit korábban még nem használt VAGY állítsa be a számla kezdősorszámát annak megfelelően, hogy mi legyen a soron következő számla sorszám (pl. ha eddig 127 számlát állított ki a tárgyévben, akkor adja meg a 128-at kezdősorszámnak)!
2. A számítógép merevlemezének tartalma még olvasható
Ebben az esetben a Windows Fájlkezelőben keressen rá a sérült számítógép merevlemezén(!) a GRM, GRI fájlokra. Amennyiben talál ilyet, akkor mégis készült a programból mentés és ezek visszatölthetők a program újratelepítését követően. Abban az esetben, ha nem talált ilyen fájlokat vagy ezek a fájlok nem tűnnek aktuálisnak, úgy keressen rá a Windows Fájlkezelőben az olyan MDF, LDF fájlokra, amik ns_-al kezdődnek! Ezeket a fájlokat tömörítse be egy ZIP állományba és küldje el az ügyfélszolgálatunk számára. Az így elküldött adatokat díjmentesen helyreállítjuk Önnek! |