A legtöbb ilyen lopás a számítógép értékesítésére irányul, így nem kell attól tartani, hogy aki eltulajdonította a számítógépet az az Ön nevében akarna számlázni (más nevében nem is tudna). Amennyiben mégis szeretné ezt megakadályozni, úgy lépjen be a NAV Online Számla felületre és változtassa meg a NAV bekötéshez használt technikai felhasználó jelszavát! Ezt követően a régi programmal nem lehet majd éles számlákat beküldeni a NAV-nak, mivel az ellopott számítógépen futó program nem tud majd a NAV-hoz csatlakozni.
A további lépések attól függnek, hogy a programból van-e aktuális biztonsági mentése vagy sem:
1. A program adatairól nem készült friss biztonsági mentés
Ebben az esetben telepítse újra a programot és állítson be a programban új számlatömböt vagy számla kezdősorszámot:
Töltse le a programot honlapunk Szoftvereink menüpontja alól az adott program nevére, majd pedig a Letöltés gombra kattintva!
Telepítse fel a programot, majd az első indítást követően aktiválja be a cégnevével és termékszámával! Ezeket az adatokat a program vásárlásakor, illetve az előfizetés meghosszabbításakor kiküldött e-mailben küldtük el Önnek a számlával egy levélben.
A Beállítások \ Számlázási beállítások \ Számlatömbök kezelése menüpontban módosítsa le a számlatömb előtagját egy olyan betűjelre, amit korábban még nem használt VAGY állítsa be a számla kezdősorszámát annak megfelelően, hogy mi legyen a soron következő számla sorszám (pl. ha eddig 127 számlát állított ki a tárgyévben, akkor adja meg a 128-at kezdősorszámnak)!
2. A program adatairól készült friss biztonsági mentés
Ebben az esetben telepítse újra a programot egy másik számítógépen és töltse vissza a biztonsági mentést, így ott tudja folytatni a munkát, ahol abbahagyta:
Töltse le a programot honlapunk Szoftvereink menüpontja alól az adott program nevére, majd pedig a Letöltés gombra kattintva!
Telepítse fel a programot, majd az első indítást követően aktiválja be a cégnevével és termékszámával! Ezeket az adatokat a program vásárlásakor, illetve az előfizetés meghosszabbításakor kiküldött e-mailben küldtük el Önnek a számlával egy levélben.
A főképernyőn kattintson a Cégek karbantartása menüpontra, majd a Visszatöltés gomb segítségével töltse vissza a friss biztonsági mentést!
|