NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


KÖTELEZŐ FRISSÍTÉSI DÍJAT FIZETNEM?

Az érvényes előfizetéssel rendelkező ügyfeleink a vásárlástól számított 1 évig letölthetik a jogszabálykövetéseket, új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást. 1 év után ez a díjmentes időszak a frissítési díj ellenében további 1, 2 vagy 3 évvel meghosszabbítható.

Amennyiben a program előfizetése lejár és nem hosszabbítja meg azt, úgy nem lesz jogosult a program teljes körű használatára (pl. új bizonylatok rögzítése), frissítések futtatására, illetve nem tudja igénybe venni az ügyfélszolgálat segítségét!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató