Ezt az üzenetet UNAS webáruházzal történő összekötés esetén kaphatja, amennyiben a NATURASOFT Készlet és Számla Professional programban bekapcsolta a készlet-információ feltöltés funkciót a webáruház számára.
Az üzenet akkor jelenik meg, ha a NATURASOFT terméknyilvántartásban szereplő termék nem található meg az UNAS webáruház cikktörzsében, emiatt a készlet-információ szinkronizálása nem történik meg. Az üzenet elkerülésének érdekében nagyon fontos, hogy minden olyan terméket rögzítsen fel az UNAS webáruházban, ami a NATURASOFT terméknyilvántartásban szerepel!
A termékek beazonosítása megnevezés, termékkód, cikkszám vagy a VTSZ mezőben használt egyedi azonosító szerint történik. Ennek módját a Beállítások \ Egyéb beállítások \ Megrendelés beállításai ablakban a Webáruház kapcsolat szekciónál a Rendelések letöltésen ezen a gépen \ Részletes beállítás gombra kattintva tudja ellenőrizni a 4. lépésnél a Termék azonosítás mezőben!
Amennyiben Ön szándékosan akar szerepeltetni olyan terméket a NATURASOFT terméknyilvántartásban, ami nincs benne az UNAS webáruház cikktörzsében, úgy szükséges ezt külön megjelölni, annak érdekében, hogy ez ne vegyen részt a két rendszer közötti szinkronizációban! Ezt úgy tudja megoldani, hogy az azonosításra szolgáló mezőt üresen hagyja! Vagyis, ha a VTSZ mező szerint történik az azonosítás (UNAS webáruház esetén javasolt, itt tudja megadni az UNAS cikktörzs egyedi azonosítóját), akkor törölje a VTSZ mező tartalmát, így ez a termék nem fog részt venni a szinkronizációban! |