KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK |
MEGRENDELÉS VÁLASZOK | |
|
|
Amennyiben Ön nem magánszemély nevében vásárolt, úgy addig van lehetősége visszamondani a rendelést, amíg nem küldtük ki Önnek e-mailben a vásárlásról szóló számlát és a programhoz tartozó termékszámot! A számlát és a termékszámot csak azt követően állítunk ki, ha hozzánk beérkezett a megrendelés végösszege! Amennyiben Ön véletlenül kétszer utalta el a rendelés végösszegét, akkor haladéktalanul jelezze ezt felénk és ha még nem küldtük ki Önnek az erről szóló számlát, akkor a rendelését törölni fogjuk és vissza fogjuk utalni a duplán utalt összeget. Abban az esetben, ha Ön későn jelzi, hogy hibázott, akkor sem éri kár, mert ilyenkor az átutalt összeget beszámítjuk és időarányosan egy hosszabb időszakra fogjuk aktiválni az előfizetését. |
|