NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


KIFIZETTEM A FRISSÍTÉST, MÉGIS AZT ÍRJA A PROGRAM, HOGY LEJÁRT A TERMÉKSZÁMOM, MIÉRT?

Kérjük, hogy figyelmesen olvassa végig a program főképernyőjén megjelenő üzenetet! A frissítés ellenértékének beérkezésekor számlát állítunk ki Önnek és a számlát e-mailben küldjük el a megrendelésnél megadott e-mail címre. Ez a levél tartalmazza az Ön új termékszámát, amit Önnek le kell cserélnie a programban! A program a termékszám lecserélésével értesül arról, hogy Ön megújította az előfizetését. Amennyiben "csak" fizetett, de a termékszámát nem cserélte le, úgy a program továbbra is figyelmeztetni fogja Önt arról, hogy nincs érvényes előfizetése.

Kérjük, hogy mindig járjon el a program által kiírt üzenetek szerint és mindig figyelmesen olvassa el a tőlünk e-mailben kapott levelek tartalmát! A frissítés megvásárlását és kifizetését követően minden esetben cserélje le a programban a termékszámot a főképernyő jobb felső sarkában a Cégek karbantartása linkre kattintva, majd pedig a cégnevére duplán kattintva!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(nov. 22. (péntek) 8:30-16:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató