Igen, viszont mi ezt a programban nem távszámla funkciónak, hanem postaköltség nélküli számlázás funkciónak hívjuk!
A postaköltség funkció lényege, hogy papír alapú számlázás történik, de a számlát e-mailben küldi el a vevőnek, így a számlázás nem jár postaköltséggel. A kiállító papíron állítja ki a számlát, ki is nyomtatja annak saját példányát. Ezt követően a számlakép PDF példányát e-mailben küldi el a vevőnek a programba épített levélküldő kliens segítségével. A vevő az e-mailben kapott PDF-et kinyomtatja és papír alapon teszi / fogadja be a számlát a könyvelésbe.
Az Ön által említett távszámla funkciónak is az a lényege, hogy a számlát a vevő nyomtatja ki és e-mailben értesül a neki érkezett számláról. Ilyen tekintetben technikailag már lényegtelen, hogy a PDF formátumú számlát fizikailag melyik (pl. e-mail cím szolgáltató, egyéb harmadik fél) szerverről tölti le.
Kapcsolódó cikkek:
Posta költség nélküli számlázás > >
Elektronikus számlázás > >
|