NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


SZÁMLÁZÁS VÁLASZOK


VAN-E LEHETŐSÉG ÖNÖKNÉL TÁVSZÁMLA SZOLGÁLTATÁSRA?

Igen, viszont mi ezt a programban nem távszámla funkciónak, hanem postaköltség nélküli számlázás funkciónak hívjuk!

A postaköltség funkció lényege, hogy papír alapú számlázás történik, de a számlát e-mailben küldi el a vevőnek, így a számlázás nem jár postaköltséggel. A kiállító papíron állítja ki a számlát, ki is nyomtatja annak saját példányát. Ezt követően a számlakép PDF példányát e-mailben küldi el a vevőnek a programba épített levélküldő kliens segítségével. A vevő az e-mailben kapott PDF-et kinyomtatja és papír alapon teszi / fogadja be a számlát a könyvelésbe.

Az Ön által említett távszámla funkciónak is az a lényege, hogy a számlát a vevő nyomtatja ki és e-mailben értesül a neki érkezett számláról. Ilyen tekintetben technikailag már lényegtelen, hogy a PDF formátumú számlát fizikailag melyik (pl. e-mail cím szolgáltató, egyéb harmadik fél) szerverről tölti le.

Kapcsolódó cikkek:

Posta költség nélküli számlázás > >

Elektronikus számlázás > >


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató