NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


HÁZIPÉNZTÁR VÁLASZOK


HOGYAN TUDOM A HÁZIPÉNZTÁRT VISSZANYITNI?

A pénztár zárása nem egy kötelező művelet, egyedül csak annyi jelentősége van, hogy biztosítsa azt, hogy a már lezárt időszakban semmilyen változás ne történhessen, vagyis ne lehessen új bizonylatokat beszúrni, rögzíteni, meglévő bizonylatokat módosítani. A zárás biztosítja tehát, hogy a lezárt időszakban nem változzon meg se a pénztár egyenlege, se a bizonylat tartalma, se a sorszáma.

A házipénztárt pont ott tudja visszanyitni, ahol lezárta. A Házipénztár áttekintése ablakban a Zárás gombra kattintva nyissa a meg a pénztár zárás ablakot, majd a Pénztár lezárása mezőben a billentyűzet Delete gombjával törölje ki a zárás dátumát! A Rendben gomb lenyomásával máris feloldotta a zárást!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató