NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


SZÁMLÁZÁS VÁLASZOK


HOGYAN TUDOK TELJESÍTÉSI IGAZOLÁST KIÁLLÍTANI A PROGRAMMAL?

A teljesítési igazolás dokumentumot Ön, mint szolgáltató előkészítheti a megrendelő részére, majd átküldheti neki e-mailben (PDF). Ezt követően a vevő kinyomtathatja a teljesítési igazolást, majd cégszerűen aláírva és lepecsételve vissza kell küldje Önnek és ez alapján Ön már ki tudja állítani a számlát a programból.

A 3.8.4-es számú verziótól a Forint számla és a Deviza számla programjainkban ezt a funkciót az Általános beállításokban tudja bekapcsolni, míg a magasabb csomagokban a Teljesítési igazolás funkció fixen látható.

A funkcióról bővebben ide kattintva olvashat >>


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató