NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


SZÁMLÁZÁS VÁLASZOK


MI A TEENDŐ, HA A NYOMTATÓ NEM MEGFELELŐEN NYOMTATJA KI A SZÁMLÁT?

Egyes nyomtatókkal (főleg, ha sokáig nem volt áramtalanítva) előfordulhat, hogy a nyomtató memóriája betelik vagy a memória úgynevezett memóriaszemetet tartalmaz. Amennyiben ilyenkor küld a nyomtatóra nagy felbontású tartalmat (pl. számlát), úgy előfordulhat, hogy a nyomtatás végeredményeképp egy értelmezhetetlen, összecsúszott nyomtatást kap.

A probléma elhárítása érdekében áramtalanítsa (húzza ki a konnektorból!) a nyomtatót legalább 1 percre! Figyelem! A nyomtató sima ki-bekapcsolása nem elegendő, mivel az nem üríti ki a nyomtató memóriáját!

Amennyiben a probléma továbbra is jelentkezik, úgy ellenőrizze a nyomtató kézikönyvében, hogy van-e más lehetőség a nyomtató belső memóriájának, gyorsítótárának (cache) ürítésére. Abban az esetben, ha ez sem szünteti meg a jelenséget, úgy telepítse újra a nyomtató meghajtóját (driverét) a legfrissebb hivatalos verzió szerint.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(nov. 22. (péntek) 8:30-16:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató