NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


ÁLTALÁNOS VÁLASZOK


HOGYAN AUTOMATIZÁLHATÓ A BIZTONSÁGI MENTÉSEK KÉSZÍTÉSE?

A NATURASOFT programba bevitt adatokról a Főképernyő \ Cégek karbantartása menüpont Mentés gombján keresztül tud biztonsági mentést készíteni. A Beállítások \ Kezelési beállításoknál van lehetőség bekapcsolni az automatikus mentést, aminek lényege, hogy a program a kilépéskor automatikusan készít biztonsági mentést az adatokról. Ebben a menüpontban részletesen állíthatók az automatikus mentés paraméterei (pl. hova készüljön a mentés, egy nap egyszer vagy naponta többször mentsen, stb.)

FONTOS! A mentés funkció csak a kiszolgálógépről indítható! Amennyiben hálózatosan használja a programot szerverkörnyezetben, ahol a szerverre soha nem lépnek be, úgy az nsserverbackup alkalmazással (ügyfeleink számára ingyen elérhető) tudja megoldani a mentések automatizálását. Ennek az alkalmazásnak az időzített futtatásával lehetőség van úgy mentést készíteni az adatokról, hogy a programot el sem indítja.

Az nsserverbackup alkalmazás megtalálható a program telepítési mappájában. Paraméterezésének és leírásának pontos megtekintéséhez indítsa el ezt az alkalmazást, mely ezt követően egy felpattanó ablakban részletesen ismerteti használatát.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató