NATURASOFT HÍREK |
A NAV-nál üzemszünet volt, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:
2020.10.15-én 10:10-10:35 és 14:35-15:10 között a NAV rendszere nem működött, ezért nem lehetett beküldeni az ebben az időszakban kiállított számlákat.
A számlázó program folyamatosan megkísérli a számlák beküldését és a NAV rendszer helyreállásakor automatikusan beküldi azokat a számlákat, amit a korábbi leállás miatt nem sikerült elküldeni, legyen az akár másnap.
A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.
Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!
Amennyiben olyan üzenetet lát a Számlák áttekintése ablak adott NAV érintett számláján állva az Egyéb/NAV Eseménynapló alatt a jobb oldali szekcióban, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az adott számla már megtalálható a NAV Online Számla felületén, csak annak sikerességére vonatkozó jelzését nem tudta regisztrálni a szoftver NAV üzemszünet okán, így ilyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületén meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák/adott számlán állva Egyéb/NAV Eseménynapló/Egyéb alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést kísérelni.
Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!
A kialakult járványhelyzetre tekintettel dolgozóink védelme érdekében a cégünknél a személyes ügyfélfogadás meghatározatlan ideig szünetel!
Minden kedves Partnerünk részére jó egészséget és kitartást kívánunk a kialakult helyzetben!
2020. július 1-től minden belföldi adóalanyok közötti számla kiállítást jelenteni kell a NAV-nak értékhatártól függetlenül, így az ÁFA mentes számlákat is. A magánszemélyeknek, valamint a külföldi cégeknek és magánszemélyeknek kiállított számlákat még nem kell jelenteni, azokat majd csak 2021. január 1-től!
Fontos, hogy a NATURASOFT programok 3.6-os verzióját használja!
Amennyiben ettől régebbi verziót használ, úgy nem fognak a számlái bekerülni a NAV-hoz!
Kérjük, minden NAV bekötésre kötelezett belföldi adóalany felhasználónkat, hogy a zökkenőmentes számlázás érdekében legkésőbb az első júliusban történő számla kiállításáig frissítse szoftverét a 3.6-os verzióra! Amennyiben az Ön szoftverének termékszáma lejárt (ezt a program külön kijelzi a főképernyőn), úgy az új verzió letöltése előtt vásárolja meg a frissítést!
Érvényes termékszámmal rendelkező ügyfeleinknek az új verzió letöltése díjmentes!
Cégünk bővülés miatt új, saját székházba költözött. Irodánk új címe: 1113 Budapest, Daróczi út 11.
Ezzel párhuzamosan a régi vonalas számaink megszűntek és mobiltelefonszámokon tudják elérni mind az értékesítést, mind az ügyfélszolgálatot. A vonalaink száma is bővült, így összesen már 4 vonalon érhet el minket! Az aktuális telefonszámainkat honlapunk Kapcsolat menüpontja alatt tekintheti meg!
A kialakult járványhelyzetre tekintettel a NATURASOFT Magyarország Kft. is dolgozói védelme érdekében 2020.03.17-től home office rendszerben dolgozik, mely során a megszokott vonalas elérhetőségeink helyett ideiglenes mobil számokon érhetik el Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8:30-tól 17 óráig. A telefonos, e-mail-es segítségnyújtás és a távoli belépés ugyanúgy üzemel jelenleg is, viszont a futáros kiszállítás és a személyes ügyfélfogadás meghatározatlan ideig szünetel.
Minden kedves Partnerünk részére jó egészséget és kitartást kívánunk a kialakult helyzetben!
<< ELŐZŐ |