RAKTÁRKEZELŐ PROGRAMOK |
|
NATURASOFT RAKTÁR START RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM |
A NATURASOFT Raktár Start raktárkezelő program kifejezetten azoknak készült, akiknek egy egyszerű és könnyen kezelhető raktárnyilvántartó, leltározó szoftverre van szükségük számlázási funkció nélkül.
|
KIEMELT FUNKCIÓK |
- korlátlan számú termék készletnyilvántartása, tetszőleges számú raktárban |
NETTÓ VÉTELÁR, TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL | ||
1 CÉGRE, KORLÁTLAN GÉPRE | 14 900 FT |
FELHASZNÁLÓINK ÍRTÁK |
Kató Família Pékség Kft. |
pékség |
"Ismeretségi körben azt hallottuk, hogy jó és megbízható szoftver, azért is vásároltuk meg mi is." |
International Trade Kft. |
zöldség-gyümölcs kereskedelem |
"Ismerősök által ajánlott legjobb raktár nyilvántartási program." |
Professor Honey Kft. |
élelmiszer nagykereskedelem |
"Átlátható, egyszerű kezelés." |
Amberwood Design Kft. |
belsőépítészet |
"Partnerek ajánlották részünkre ezt a raktár programot." |
Farsang Adorján e.v. |
papír- írószer kiskereskedelem |
"Fontos szempont volt a precíz nyilvántartás és a könnyű kezelhetőség." |
A NATURASOFT Raktár Start raktárkezelő programban korlátlan számú termék árukészletét tudja nyilvántartani, tetszőleges számú raktárban. Raktárkezelő programunk annak köszönheti óriási népszerűségét, hogy nem egy számlázó és készletnyilvántartó rendszerből lett lebutítva (mint a konkurens termékek esetén), hanem kifejezetten egy önálló, vérbeli raktárkezelő programnak készült! FŐBB FUNKCIÓK
- bevételezési bizonylat kiállítása - készletnyilvántartás több raktárban is - leltározást segítő funkciók - minimum- és negatív készlet figyelése - polchelyek kezelése - raktárak közötti átadás - saját kivétek kezelése - szállítólevél kiállítása PARTNERNYILVÁNTARTÁS
- boríték címzése - csoportosítás 1 szempont szerint - e-mail küldés - etikett nyomtatása - kedvezmény hozzárendelése partnerhez - partnerek beemelése Excel fájlból - tetszőleges megjegyzés TERMÉKNYILVÁNTARTÁS
- ÁFA kulcsok csoportos módosítása - átárazás, árak frissítése Excel fájlból - besorolási szám, cikkszám kezelése - csoportosítás 1 szempont szerint - nettó/bruttó árképzés használata - termékek beemelése Excel fájlból - tetszőleges megjegyzés - vonalkódok kezelése, generálása, nyomtatása LISTÁK, KIMUTATÁSOK
- bevételezések, kiadások, átadások listája - ELÁBÉ és árrés kimutatás - elfekvő készletek listája - készletérték kimutatás - készletmozgások listája - leltárak listája, jegyzőkönyv, leltárív - partnerek listája - partner toplista kiadások forgalma alapján - raktárankénti készlet kimutatás - termékek listája - termék toplista kiadások forgalma alapján - egyéb grafikonos kimutatások ÁLTALÁNOS
- bővíthető, módosítható ÁFA kulcsok - Excel és PDF fájlba történő mentés - felhasználók és jogosultságok kezelése - hálózatos használat - irányítószám adatbázis KEZELÉS
- ablakméretek, táblázatok mentése - állítható színek és háttérkép - funkciók gyorselérésének kijelzése - navigálás ENTER billentyűvel is - részletes szűrési lehetőségek - táblázatban történő gyorskeresés ( A felsorolás nem teljes körű! )
A NATURASOFT Raktár Start kifejezetten csak a termékek árukészleteinek nyilvántartására szolgál, így a raktárkezelő programoknál megszokott módon számlázási funkciót nem tartalmaz, így nincs bekötve a NAV-hoz sem! Szoftverünkben termékenként meghatározhatja azt a minimális készletmennyiségét, mely alá csökkenve a program automatikusan figyelmeztet az alacsony készletmennyiségre. A minimális készletmennyiség raktárankénti értéke külön is megadható, így ha bármely raktárban az adott termék készlete ez alá süllyed, a szoftver szintén figyelmezteti majd Önt. |
ÁRAK |
A NATURASOFT Raktár Start raktárkezelő programunk 14 900 Ft+ÁFA áron vásárolható meg.
A raktár program felár nélkül telepíthető korlátlan számú számítógépre és használható több gépes, hálózatosan összekötött rendszerben is! Ezen felül lehetőséget nyújt a felhasználói fiókok és a hozzájuk rendelt jogosultságok kezelésére is.
A feltüntetett ár ellenében a raktárkezelő szoftver 1 cég nevében használható 1 évig korlátlan számú bizonylat (pl. szállítólevél) kiállítására! Amennyiben egyszerre több cég számára van szüksége a programra, úgy cégenként külön-külön kell megrendelnie szoftverünket.
FRISSÍTÉS |
A feltüntetett vételár a vásárlás napjától számított 1 éven keresztül tartalmazza a program teljes körű használatát és díjmentes frissítését.
Az érvényes termékszámmal rendelkező ügyfeleink letölthetik a jogszabálykövetéseket, új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást.
Amennyiben a raktár program előfizetése lejár és nem hosszabbítja meg azt, úgy nem lesz jogosult a program teljes körű használatára (pl. új bizonylatok rögzítése), frissítésére, illetve az ügyfélszolgálati segítségnyújtásra!
A frissítés további 1 évre történő meghosszabbításának díja a mindenkori aktuális árlista szerint kerül megállapításra: 14 900 Ft+ÁFA / év
RENDSZERIGÉNY |
Támogatott operációs rendszerek:
- Microsoft Windows 11 (64 bit)
- Microsoft Windows 10 (32/64 bit)
- Microsoft Windows 8, 8.1 (32/64 bit)
- Microsoft Windows 7 (32/64 bit)
- Microsoft Windows Vista (32/64 bit)
- Microsoft Windows XP
- valamint az ezeknek megfelelő Microsoft Windows Server kiszolgálótermékek
A program futtatásához szükséges hardver:
A program hardverigénye megegyezik az operációs rendszer hardverigényével, vagyis, amennyiben az adott operációs rendszer futtatható a számítógépén, úgy a program is gond nélkül futni fog rajta. Szoftverünk régebbi gépek esetén is megfelelő teljesítmény mellett használható!
A program futtatásához Internet kapcsolat nem szükséges!
Javasolt kiegészítők/beállítások a számítógéphez:
- egér
- lézer- vagy tintasugaras nyomtató
- legalább 1024x768-os képernyőfelbontás (32-bites színmélységben)
- normál (100%-os, 96 DPI) betűméret
- magyar nyelvű operációs rendszer (vagy magyar területi beállítások)