VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK |
A megrendelés feladása a www.naturasoft.hu oldalon keresztül történik. Minden szoftver változathoz tartozik egy Megrendelés gomb, melyre kattintva regisztráció nélkül egy űrlap kitöltése szükséges, ahol a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező a rendelés sikeres feladásához. A lap alján lévő Megrendelés elküldése gombra kattintva juttatható el a rendelés cégünkhöz. Automata rendszerünk azonnal megküldi a rendelés során megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolását. Előre utalás esetén az automata levél díjbekérőként szolgál, mely az utaláshoz szükséges információkat tartalmazza.
Kérjük a rendelés során vegye figyelembe, hogy a gyors és hatékony ügyintézés érdekében nem áll módunkban más formátumú díjbekérőt küldeni a megrendelő részére.
A honlapon keresztül leadott megrendelések írásos rendelésnek minősülnek, melyek minden esetben fizetési kötelezettséget vonnak maguk után!
A megrendeléseket és az azokhoz fűződő számlákat cégünk a belső ügyviteli rendszerében iktatja és lehetővé teszi az anyagok utólagos hozzáférhetőségét. A megrendelés során hibásan megadott adatok javítására a honlapon keresztül nincs lehetőség, a javítás e-mailben vagy telefonon keresztül kérhető az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.
A megrendelés előtt a programok DEMO (kipróbálható) változatai a www.naturasoft.hu oldalról letölthetők, melyek funkcióiban és tudásában teljes egészében megegyeznek az éles változatokkal.
A vásárlót a program vételárán felül egyéb kötelező költség nem terheli. Megrendelő kifejezett hozzájárulását adja a megrendelés elküldésével, hogy a NATURASOFT Magyarország Kft. részére e-számlát küldjön. A számlán az elektronikus számla felirat feltüntetésre kerül, a vásárlónak a számlát e-számlaként szükséges kezelni, megőrizni. Más formátumú számla kiállítására nincs mód, illetve a rendelés során figyelembe kell venni, hogy a NATURASOFT Magyarország Kft. csak az általános előírások és vonatkozó jogszabályok alapján e-mailben küldi meg az e-számlát, annak más módon való eljuttatására nincs mód. Programjaink az alábbi módozatokban rendelhetők meg:
ÁTUTALÁS ÉS LETÖLTÉS:
Ebben az esetben az összeg beérkezését követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) az utalás beérkezését/feldolgozását vagy igazolását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.
BANKKÁRTYA ÉS LETÖLTÉS:
Ebben az esetben a sikeres fizetést követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) a fizetés beérkezését/feldolgozását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.
KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA:
A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheti számlánkra a bruttó végösszeget. A befizetésről cégünk automatikusan SMS értesítőt kap az OTP banktól, így nincs szükség erről külön igazolást küldeni részünkre. A termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le. Munkanapon(!) a végösszeg beérkezését/feldolgozását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat és a vásárlásról szóló számlát. Figyelem! Az ilyen vásárlásokról mindig átutalásos (nem készpénzes!) számlát állítunk ki, hiszen az OTP-nek adott készpénzátulási megbízást követően a végösszeg átutalással kerül a bankszámlánkra!
E-számlázás funkció esetében szükséges rendelkezni az adott adószámra vonatkozólag NAV bekötéssel és a NATURASOFT szoftvert összekötni a NAV Online Számla rendszerével, mivel csak azok a számlák lehetnek e-számlák ezen technikai megoldás esetében, amik NAV érintettek és a NAV sikeresen befogadta (visszaigazolta). Az e-számlán ebben az esetben digitális aláírás nincsen és nem is szükséges. Az e-számla egyenleget előre lehetséges feltölteni a Megrendelési űrlapon található konstrukciókkal, mely korlátlan ideig felhasználható.
Díjbekérő levél alapján lehetséges előre utalással vagy bankkártyával a fizetés. Az összeg beérkezését követően, munkaidőben 4 órán belül történik meg az e-számla egyenleg feltöltése. A honlapon leadott megrendelés írásos megrendelés, ami fizetési kötelezettséggel jár. A fel nem használt egyenleg nem jár vissza és nem vonatkozik rá visszavásárlás, sem az elállási jog.
Az elállás joga megilleti a magánszemély(!) vásárlót a jogszabályban előírt 8 munkanapon vagy 14 naptári napon belül indoklás nélkül, amelyik a vásárlóra nézve kedvezőbb. Az elállást e-mail formájában, írásban szükséges jelezni, telefonos jelzést követően is szükséges írásos formában megküldeni az elállás tényét. A megrendelés törléséről a vásárlót írásban tájékoztatjuk. A jogszabályban előírt elállási időt követően a termék vételárának visszatérítése már nem lehetséges! Nem fizikai szállítás esetén (pl. internetes letöltés, aktiválás) a termék átvételének napja az a nap, amikor a megrendelő részére e-mailben megküldtük a szoftver használatához szükséges élesítő kódot. Megrendeléstől való elállás esetén cégünk legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a magánszemély megrendelő által kifizetett teljes összeget.
Céges vásárlók esetén elállási jog nem érvényesíthető, elállás kizárólag a magánszemély vásárlókat illeti meg jogszabályi alapon! A megrendelés törlésére lehetőség van, illetve a kifizetést követően is jelezhető, hogy nem tart igényt a vásárló a termékre, egészen addig, amíg a NATURASOFT Magyarország Kft. nem küldte meg e-mailben a használatbavételhez szükséges kódot és számlát. Itt a kiküldés ideje az irányadó, nem az, hogy a vásárló azt megkapta-e vagy sem. A kiküldést követően így visszafizetésre, elállásra nincs mód!
Minden szoftverváltozat DEMO verziója elérhető weblapunkon, ahol a vásárlás és még a rendelés előtt(!) is korlátlan ideig tesztelhető, minden funkciója kipróbálható, lehetséges előzetesen kérdezni telefonon és e-mailben is.
A NATURASOFT Magyarország Kft. minden vásárlóval szemben törekszik a maximális együttműködésre és elégedettségre, de ha ez mégsem sikerül, akkor munkaidőben az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy írásos formában e-mailben/postai levélben kifogással élhet. Minden panaszt részletesen kivizsgálunk és írásos formában értesítjük álláspontunkról a panaszost a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül. A vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A NATURASOFT Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és postai címe az alábbi: Budapesti Békéltető Testület 1253 Budapest, Pf.: 10.
A NATURASOFT Magyarország Kft. munkanapokon 8.30 és 17 óra között Vevőszolgálatot tart fenn (06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498) telefonszámokon, illetve az info@naturasoft.hu e-mail címen. A vevőszolgálati telefonszám normál díjas telefonszám.
Az üzemeltető pontos adatai ezen a linken keresztül érhetők el.