NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


TELEPÍTÉS VÁLASZOK


ELLOPTÁK AZT A SZÁMÍTÓGÉPEM, AMIN A PROGRAM FUTOTT, MIT TEGYEK?

A legtöbb ilyen lopás a számítógép értékesítésére irányul, így nem kell attól tartani, hogy aki eltulajdonította a számítógépet az az Ön nevében akarna számlázni (más nevében nem is tudna). Amennyiben mégis szeretné ezt megakadályozni, úgy lépjen be a NAV Online Számla felületre és változtassa meg a NAV bekötéshez használt technikai felhasználó jelszavát! Ezt követően a régi programmal nem lehet majd éles számlákat beküldeni a NAV-nak, mivel az ellopott számítógépen futó program nem tud majd a NAV-hoz csatlakozni.

A további lépések attól függnek, hogy a programból van-e aktuális biztonsági mentése vagy sem:

1. A program adatairól nem készült friss biztonsági mentés
Ebben az esetben telepítse újra a programot és állítson be a programban új számlatömböt vagy számla kezdősorszámot:

Töltse le a programot honlapunk Szoftvereink menüpontja alól az adott program nevére, majd pedig a Letöltés gombra kattintva!

Telepítse fel a programot, majd az első indítást követően aktiválja be a cégnevével és termékszámával! Ezeket az adatokat a program vásárlásakor, illetve az előfizetés meghosszabbításakor kiküldött e-mailben küldtük el Önnek a számlával egy levélben.

A Beállítások \ Számlázási beállítások \ Számlatömbök kezelése menüpontban módosítsa le a számlatömb előtagját egy olyan betűjelre, amit korábban még nem használt VAGY állítsa be a számla kezdősorszámát annak megfelelően, hogy mi legyen a soron következő számla sorszám (pl. ha eddig 127 számlát állított ki a tárgyévben, akkor adja meg a 128-at kezdősorszámnak)!

2. A program adatairól készült friss biztonsági mentés
Ebben az esetben telepítse újra a programot egy másik számítógépen és töltse vissza a biztonsági mentést, így ott tudja folytatni a munkát, ahol abbahagyta:

Töltse le a programot honlapunk Szoftvereink menüpontja alól az adott program nevére, majd pedig a Letöltés gombra kattintva!

Telepítse fel a programot, majd az első indítást követően aktiválja be a cégnevével és termékszámával! Ezeket az adatokat a program vásárlásakor, illetve az előfizetés meghosszabbításakor kiküldött e-mailben küldtük el Önnek a számlával egy levélben.

A főképernyőn kattintson a Cégek karbantartása menüpontra, majd a Visszatöltés gomb segítségével töltse vissza a friss biztonsági mentést!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése
FIGYELEM! NAV üzemszünet! Bővebb info itt!

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató